Confidence is the Key to Success

Instructors

Latifa Al Saleh

- A certified trainer with a diploma in Neuro-Linguistic Programming (NLP) from (INLPTA) in Scotland, and a consultant in people development. - Provided training programs and consultations for the banking, industrial, oil and telecommunications sectors since 2011 in Kuwait and the Arabian Gulf. -She is currently working on rationalizing individuals to think positively of life and work. -She is characterized by directing individuals towards achieving their goals. -Provided many training programs. -She has practical experience in the banking sector in managing private wealth for more than 18 years.

Additional Information

Attendance Certificate

 Language: Arabic / الْعَرَبيّة

 duration: 34 minutes

Introduction

تخيل أن تكون واثقا في كل مرة تقدم فيها نفسك، وأن لن تقلق بشأن ما ستقوله. في دورة "كيف أقدم نفسي بشكل مدهش" ستتعلم كيف أن تترك أثر في الآخرين، أن تكون ايجايبيا، وتبدو واثقا عند تقديم نفسك وأن تقول شيئا مثيراً للاهتمام لا ينسى  للآخرين. بعد الانتهاء من الدورة سيكون لك القدرة على معرفة بناء شخصيتك لتكون مميزاً ومعرفة طريقك نحو النجاح.

 ترك انطباع إيجابي عند تقديم نفسك

·         قدم نفسك في أي مقابلة أو حدث بكل ثقة

·         تعلم كيف أن تكون مرتاحا عند تقديم نفسك


الثقة مفتاح النجاح

2.       تعريف الشخص/من أنا؟

3.       معوقات النجاح

4.       قوانين التأثير على الشخصية

5.       مراحل بناء العقل نحو النجاح



بات التحول الرقمي في التدريب والتوجيه أمرا حتميا في ظل الثورة التكنولوجية لكافة المؤسسات والهيئات والشركات التي تسعى الى تحسين خدماتها وتطوير موظفيها ورفع كفاءاتهم.

تتميز منصة إي تطوير بتوفير دورات اون لاين متخصصة يمكن حضورها بأي زمان ومكان توفر الوقت والجهد والمال، حيث أصبح التدريب عن بعد أمر أساسي ومهم لجميع المؤسسات والأفراد في تطوير الذات و رفع كفاءة الموظفين.

تتميز المنصة بتوفير دورات اونلاين بنظام دقيق لمتابعة أداء الموظفين وتقييمهم وقياس العائد من التدريب على كل مشارك من خلال تقارير دورية.


Views
302 Total Views
102 Members Views
301 Public Views
Actions
0 Likes
0 Dislikes
0 Comments
Share on Social Networks


Share Link
Share by mail

Please login to share this video by email.

Embed in your website
whatsapp